Thursday 16 June 2011

Adakah Abg Ya akan Kembali?

B.Santianathan atau Abg Ya memang sudah senonim di kalangan The Reds Worriors kini beliau di simpan oleh Kelantan dan sentiasa ada memerhati dan mengkaji setiap games Kelantan dan juga memikirkan apa yang akan di lakukannnya nanti.Tidak di nafikan Beliu menempah pemain-2 untuk mnyarung jersi Kelantan dan secara peribadi saya Percaya beliu akan kembali bila waktu edahnya habis.Saya berani meramalkan Beliu akan kembali pada Pasukan pada Piala Malaysia nanti dan Datuk Karathu akan mengambil alih CEO ARMY.Saya secara jujur mngakui abg Ya memang ada strategi jauh berbeza dari Datuk Karathu dan saya percaya Beliu yang memulakan dari awal dan akan mnerajui pasukan bila Piala Malaysia Bermula nanti.Dia berani mnukar pemain bila di keadaan memerlukan.Dan jelas tanpa beliu Kelantan terlepas satu Piala.Bukan nak salahkan D.Karathu tetapi dari segi taktikal dan pemilihan pemain ada yang D.Karathu terlepas pandang.Tapi kita lupakan Piala Fa untuk tahun nii dan saya percaya kita akan menbusnya kembali.Saya harap Abg Ya akan Kembali.dan 3 pemain Kelantan untuk Piala Malaysia rasanya di pilih oleh B.Satianathan.GOMO KLATE GOMO!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment