Wednesday 13 March 2013

HODAK: PENYOKONG KEKUATAN UTAMA KAMI




Kelantan seri 2-2 dengan Pahang dalam perlawanan sengit minggu lepas dan akan bertemu Perak, pasukan yang mempunyai benteng pertahanan yang paling kukuh (dengan LionsXII) selepas dibolos hanya lima kali dalam tujuh perlawanan.

“Perlawanan kami dengan PKNS pada hari Selasa terpaksa ditunda tetapi ia memberi pasukan kami lebih masih untuk rehat.” kata Bojan Hodak kepada FOX SPORTS.

“Nik Shahrul mempunyai masalah dengan buku lalinya dan mungkin tidak dapat berlatih selama seminggu sementara Shakir Shaari masih 50-50.

“Jelas yang perlawanan dengan Pahang agak berlainan dengan perlawanan dengan Perak nanti. Perak mempunyai benteng pertahanan yang kukuh dan sukar untuk bolos gawang mereka. Walaubagaimanapun mereka juga mempunyai masalah di hadapan gol.

Penyerang Guinea Kelantan, Keita Mandjou, kelihatan telah menyelesaikan masalah pasukan di hadapan gol dan telah menjaringkan tiga gol dalam empat perlawanan.

Bojan Hodak memuji penyerang yang berusia 33 tahun itu dan berkata: “Ia penting yang dia tidak henti menjaringkan gol kerana ia meningkatkan tahap keyakinan sebagai penyerang.

“Dia pantas dan kini mempunyai sentuhan yang baik, saya harap dia akan teruskan prestasinya.

Dalam 38 perlawanan, Kelantan hanya tewas sekali pada tahun 2011 dalam perlawanan dengan T-Team.

“Ia jelas yang Kota Bharu adalah kubu kami. Semua pasukan sedar bagaimana para penyokong kami dapat mempengaruhi perlawanan.

“Mereka adalah pemain ke 12 kami dan mereka tidak pernah mengecewakan.”

 Petikan dari Klate.Net

Aksi mendebarkan perlawanan dengan Pahang.Pahang baru mengalami masalaah kekalahan dan mahu bangkit.Bermain di kubu lawan bukan sesuatu yang mudah.Mereka pasti bersemangat dan mahu membuktikan pasukan mereka antara terbaik.Kelantan hanya mahu seri atau menang.Alhamdullilah keputusan wajar untuk perlawanan ini.Insyaallah dengan barisan baru pada April nanti kita akan mengejar satu demi satu hingga ke puncak.INsyaallah semoga doa dan harapan kita akan di laksanakan dengan baik oelh Pahlawan Merah.THE RED WORRIORS tidak kenal apa itu putus asa dan Kecewa selagi wisel belum berbunyi.COME ON WOrriors  bangkitlahh!!!!!!!


GO FOR MORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment