Monday 23 October 2017

MY NEW STROM BALL INTENSE


Tahun 2017 ini rasanya sudah tiba masanya untuk saya membeli bola strom yang baru.Bukan kerana bola lama tidak boleh di gunakan tetapi mapping bola lama adalah untuk bermain di Arrow 5.Namun di CCB Paya Bunga Square bola lama masih belum menunjuk apa yang dia mahu.Bola Lama Strom IQ 30th Universery bola ni masih lagi best dan still performance.cuma xfhm je lagi keadaan lane baru di Coral crown bowling centre.



Inilah dia my new ball Strom Intense.corak menarik dan suka pulak tenngok bola ni bila roll.Bola ni memang masuk banyak so coach Ismizul dari Ismizul proshop mencadangkan supaya saya menggunakan board 15.so saya standing pada board 25/28 tapi board 25 pun kira ok lah.
Radial Accelerating Disk™ (RAD) technology was unveiled in the original X-Factor™ series as the first to feature dual density disc technology. More recently, this design premise emerged in the RAD4™ Core powering the Code™ series. With the new Intense, our R&D Team is taking it a step further with the new RAD-E™ Core. The “E” stands for ENERGY as the elongated ellipses near the pin increase the separation of mass as well as the potential energy of this dynamic beast.Itu Kata dari Storm RAD-E core and E Stand for Energy.


Inilah video yang sempat saya ambik semasa latihan di Crown Croll Bowling Centre, Paya Bunga wSquare,Terengganu.Saya perlu mulakan latihan dari awal yang pertamanya untuk event tempatan di sini dan pada bukan 6 tahun depan saya ada big event iaitu Sukan Bomba (SUKBOM) yang akan berlansung di Negeri Melaka.Apa-apa pun walau seberat,sepayah mana pun saya akan terus berusaha untuk memantapkan permainan saya.i will do that.Pray for my victory.

No comments:

Post a Comment