Monday 9 February 2015

Perlawanan Persahabatan 2015: Kelantan mula uji keserasian pemain


Kelantan sekadar seri 2-2 dalam perlawanan persahabatan Pra Musim 2015 menentang T-Team malam tadi.

Gol Kelantan dijaringkan oleh Khairul Izuan Rosli pada minit ke 56 dan melalui rembatan tepat Carillo pada minit ke 78 manakala gol T-Team dijaringkan oleh Oniya pada minit ke 48 dan Tadjiyev pada minit ke 53 melalui sepakan penalti.
Perlawanan ini melihat Goerge Boateng menyusun rentak permainan lebih kepada mencari taktikal keserasian pemain yang cuba diterapkannya.
Hasil kutipan tiket perlawanan ini akan didermakan kepada mangsa banjir di Kelantan dan Terengganu.

Dari laman web TRW

Kawe pun pergi pada perlawanan amal ini namun kelibat Piya dan Apek masih belum kelihatan.Pada perlawanan separuh masa pertama Kelantan hanya menurunkan pemain simpanan kerana mugnkin coach Boteng mahu menilai pemain-pemain muda pada perlawanana ini.Aksi mereka agak kelam kabut sedikit tetapi lama kelamaan mereka semakin baik.

Perlawanan Amal.TTEAm Vs Kelantan  7.01.2015

 Pada separuh masa kedua.Tteam terlebih dahulu menjaringkan gol dan sekali lagi pintu gol di bolosi.namun kelebihan TTeam tidak lama apabila Kahirul Izuan Merapatkan jurang dengan remabatan dari sebalah kiri Pintu Gol.


Namun seperti apa yang di janjikan oleh Carillo dia menyamakan kedudukan kepada 2-2.Aksi boleh di katakan seimbang antara 2 pasukan pada malam ini.Namun apa yang penting adalah Amal kita untuk membantu mangsa banjir Di Kelantan dan Terengganu.


 Pemain import seperti pupo menunjukkan skill yang baik.Mackain nampak agak berhati-hati kerana mungkin masih baru untuk memahami cara permaianan liga Malaysia.Emmanual Kemogne susah sikit nak komen semangat ada...tapi dia macam takut-2 nak pegang bola.Lebih gemar bermain 1..2.




Pose depan Bas Baru TRW

Selfy dulu seround
 Apa apa pun masih terlalu awal untuk menilai...namun apa yang perlu ada ...GO FOR MORE!!!!

GOMO KLATE GOMO !!!!!




No comments:

Post a Comment