Tuesday 20 September 2011

AKHIRNYA IZZAT KE SSMIV

Tentunya ramai yang tidak mengenalinya dan bagiku dia begitu istimewa berbanding dengan yang lain.Setelah lama berhajat untuk membawanya ke SSMIV malam Kelantan melawan Sarawak adalah peluang terbaik untuk aku membawanya ke Stadium keramat TRW.Gambarnya akan ku pos kemudian.Izzat adalh adik bongsuku dan terima kasih atas kerjasama kakaknya yang sponser tiket astaka begitu juga Aril.Suasana baru Izzat rasakan kerana seblum ini dia hanya melaungkan GOMO KLATE GOMO!!!!!!!!!!! setiap kali aku pulang sebelum aku ke SSMIV.Semangatnya aku bawa sekali setiap kali aku ke Stadium.Mugkin dalam hatinya dia nak sangat bertemu dengan Norshahrul Idlan Talaha.Mungkin kalau ada rezeki aku berhajat nak membawanya berjumpa dengan Mat Yo.kerana setiap kali aku pulang nama May Yo selalu di sebutnya.Aksinya yang selamba menghiburkan aku dan Aril.Setiap kali dia bertanya mesti Mat Yo.Saje aku selitkan nama Piya sebab menghormatinya sebagai Kapten.Entah macam mana setiap kali Gol dia pun automatik seperti kita semua melongjak bersama sambil menjerit macam serasi kami bertiga.
 Bila kita dah berjaya menjaringkan Gol ketiga dia dengan selamba menunjuk jari bagus terbalik sambil bagi hoooo kat Aidil penjaga Gol Serawak mungkin sebab dia dah perhatikan lagat penjaga Gol itu semasa separuh masa.Insyaallah ada kelapangan nanti aku akan membawanya lagi . .You are the best TRW supporter malam ini aku akan gelarkannya The 13th Warriors.Sebelum aku masukkan gambarnya semasa  di SSMIV inilah dia  

THE 13th Worriors

Nama : Mohd Izzat Syahiran

Umur : 13 tahun.

Sekolah: Sek. Men. Tanjung Mas

Pemain di minati : Norsharul Idlan Talaha


GOMO KLATE GOMO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment