Wednesday 14 September 2011

Petang ni tiba-tiba jee rasa Rindu Pada Stadium Sultan Muhammad ke-IV

Kerana satu soalan . .semuanya kembali . .by Poknikmu Long on Wednesday, September 14, 2011 at 7:03pm

Malam tadi ada member lama tegur dia kata kau ni peminat bola finatik . . mmg lahh .Dari dulu lagi tapi skrg nii baru berpeluang menikmatinya sepuasnya . .walau mng atau kalah aku tetap bersama pasukan yang sudah sebati dari dulu.nak tahu brapa kali aku kehilangan basikal dan terpaksa balik jalan kaki ke rumahh dari stadium dan pernah sekali bersama Syahril Shaban. . ingat lagi tak . .tapi berdebar sampai rumah takut En.Shaban mengamuk . . Banyak sejarah aku bersamamu. .namun aku tetap laungkan GOMO KLATE GOMO!!!!!!! sampai hari ini dan selamanya.Basikal kesayanganku pergi tapi aku tetap bersama THE REDS WORRIORS!!!!!!!!!!!!ada beberapa kali ke stadium selepas penat bersorak tgk duit tak dop dalam poket nasib baik hari hujan dapat minum air hujan tapi berganjak tidak sekali kerana Kelantan.walaupun esoknya demam tapi tak pernah serik untuk ke SSMIV.kerana Aku anak Kelantan . . .sekarang aku masih menanti bila aku akan ke SSMIV lagi sebab aku tak pernah merasai penyokong-2 kelantan yang begitu sporting sesama kita . . sewaktu bola menerjah jaring kita berlonjak dan berlompat bersama-2 sambil bendera kita kibarkan . . amarican wave mmg cantik senada dan seirama . .Gendang yang buat aku kuat semangat sebab lain tak dop...tapi bila lawan jaringkan gol kita sama-2 menepuk dahi . . Tapi bila team kita kalah kita semua rasa tak puah hati dan tak boleh " selih sikit braso nak marah"tapi bila Kita kalah final 2009 aku terpandang seorang pakcik dekat LRT bukit jalil Dia menangis walaupun akujgk sebak waktu  . . sebenarnya kita menangis bersama-sama mungkin pakcik tu telah terluah tapi aku tidak lagi sbb nak cover lane tapi sampaii tempat rehat memang meraung sedih dan sakit hati . .tapi itu tetap tidak dapat halangi aku untuk terus melaungkan semangat bola untuk team kesayangan kita . .The 12th Warriors itulah akui  . .aku tetap bersamamu . . melaungkan GOMO KLATE GOMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Di sini The 12th Worriors Lahir


No comments:

Post a Comment