Tuesday 4 December 2012

LIMA PEMAIN BARU KELANTAN MUSIM 2013 DISENARAIKAN


Di TRW Station, Tan Sri Hj Annuar Musa bin Hj Musa mengumumkan senarai penuh pemain kelantan pada musim 2013. Lima muka baru yang akan bermain untuk kelantan pada musim 2013 termasuk dua pemain import.

Usaha Kelantan mendapatkan penyerang import muda dari Australia iaitu Dimi Petratos menjadi kenyataan. Klik untuk lihat berita mengenai pemain ini dan juga video pemain ini. Manakala seorang lagi pemain import dari negara Croatia iaitu Lek Kcira yang akan bermain pada posisi pertahanan menggantikan Mijo Dadic yang telah digugurkan.

Tiga pemain tempatan juga sudah mengesahkan untuk menyarung jersi trw 2013 iaitu Zairo Fitri (t-team), Faiz Subri (T-Team), dan Haris Safwan (Johor FC).

Tidak ada kejutan di mana pemain no9 masih menjadi persoalan oleh semua peminat the red warriors. TSAM masih tidak mengumumkan siapa yang akan menggantikan tempat yang ditinggalkan Matyo yang berpindah ke Johor.

TSAM juga memberitahu pemain no9 itu mungkin ada dan mungkin tiada. Pasukan sudah 99.99% lengkap dan tarikh akhir tutup pendaftaran pemain ialah pada 6 Dis 2012. Masih berbaki beberapa hari lagi untuk mendapatkan pengganti Matyo dan sedang dalam rundingan dengan pemain tersebut.

Gomo Kelate Gomo

Petikan dari http://ohsiber.blogspot.com

Seperti yang telah di janjikan oleh Tan Sri Haji Anuar Musa.Barisan 5 pemain baru di perkenalkan oleh media hari ini.Nama Ghaddar nampaknya terpaksa di lupakan oleh semua pemainat TRW bukan apa sebab Ghaddar meminta gaji 2 x ganda.Mana kita mampu untuk membayar dia dengan harga tersebut.

GO FOR MORE!!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment