Wednesday 10 May 2017

FIRST BOWLING TOURNAMENT TERENGGANU CLOSE AT CCB

Pada 7&8 April 2017 Persatuan Ten Pin Bowling Negeri Terengganu Telah Menganjurkan Pertandingan Bowling Tertutup negeri Terengganu.Kawe adalah salah seorang AJK Pertandingan Namun masih berpeluang untuk turut serta.Bermain 6 game pada blok pertama kawe menngduduki di tangga yang ke-23 akan tetapi masih berjaya untuk masuk ke pringkat Master.Di mana 3 pemain lelaki dan 4 pemain wanita akan di pilih untuk ke kejohanan Interstate Kebangsaan yang akan berlansung di Sunway Megalanes K.L.Ini adlah result Men Open :-


Jadi jumlah penyertaan untuk kategori master lelaki adalah 20 orang dan Master Youth adalah 10 Orang.Kategori open akan bermain 8 games dan kategori youth adalah 6 games.bermain di tempat baru dengan kondesi lane yang baik.ALhamdulilah kawe adalah antara 6 terbaik negeri Terengganu.



So far oklah ,walaupun tidak berjaya untuk join interstate namun pengalaman tu yang sangat berguna untuk di masa-masa akan datang Insyallah.No 6 Terbaik Negeri Terengganu yang kawe pegang setakat hari ini.Insyallah kawe akan berusaha lagi untuk menuju top 5 atau sekurang-kurangnya 1 champions sebelum puasa.

Manakala di atas adalah keputusan Master wanita dan Master youth.berikut adalah beberapa gambar yang sempat di simpan sebagai kenangan.

Ketegori Youth bawah 21 tahun

Champions Kategori Open Men
Champions Men Master
Peserta Master wanita dan Youth

Champions master and top 4 bowlers

Semoga bertemu lagi di tahun hadapan mungkin masa tu sudah ramai yang memehami dan kaedah yang terbaik untuk bermian di CCB.Insyallah,Yang bestnya boleh masuk papaer sinar harian tuuu.

Tahniah Kepada semua yang berjaya dan berharap dapat mengharumkan nama negeri Terengganu di Sunway Megalanes nanti ....GOOD luck and High Scores.

No comments:

Post a Comment