Monday 31 October 2011

HAJI IRFAN BAKTI KE SELANGOR

   Jurulatih yang bertanggungjawab menaikkan terengganu sudah nekad dan tawar hati untuk kekal di Terengganu.Dengar kata dia bergaduh dengan pengurus bolasepak Terengganu.Apa kesnya? Kawe sendiri pun tak pasti isu apa yang di bincangkan sampai Haji Irfan sendiri sakit hati.Sayang kan Team Terengganu menduduki ranking ke 2 Liga Malaysia dan akibat dari perpindahan jurulatih ni kawe berpendapat ramai pemain Terengganu akan mengekori jejak langkah jurulatihnya.Harap-harap Terengganu dapat memulihkan kembali Moral dan prestasi pasukan dan seterusnya membina kembali pasukan mereka.
 Dengan pemain tang sedang meningkat naik dan seramai 7 pemain untuk pasukan kebangsaan ,alangkah rugiinya jika pemain ini semua berpecah dan ke Pasukan lain.Sefahaman antara mereka di lihat semakin menarik.Terengganu juga pesaing yang baik kepada Pasukan-2 yang bertanding di mana jua piala yang di pertandingkan.Tanpa Irfan mampukah Terengganu akan bangkit kembali ? Mampukah Jurulatih baru memahami dan membentuk kembali pasukan? 2012 adalah jawapannya.Afc jangan ambik mudah.Pastikan hal ini juga di buat persediaan.
Ramai Rakyat Terengganu mengucapkan Jutaan Terima Kasih pada Haji Irfan.Semoga terus berjaya dengan pasukan baru Selangor.

No comments:

Post a Comment