Wednesday 26 October 2011

Nurul Azwan Roya

Setelah kita menerima pengkhabaran gembira dengan hampir kesemua kesebelasan utama kekal dan Awe masih belum serahkan kontaknya.Secara jujur ramai yang sayangkan Awe nii dan peminatnya juga ramai tapi alangkah sayangnya jika dia keluar dari pasukan.Mungkin ada beberapa perkara yang Awe tidak berpuas hati dan Demi Rakyat dan Pasukan Kelantan kita berharap Awe akan sambung kintraknya.Dia adalah antara pemain terbaik Kelantan.Dia pemain yang memiliki speed dan control ball dan hantaran yang baik tapi mungkin Butler boleh lakukan sesuatu pada Awe.Selaku The 12th Worriors secara peribadi mengharapkan Awe sambung kontraknya dengan Kelantan.Semua pemain adalah wira Kelantan janganlah tinggalkan KAMI yang selalu menyokong tanpa jemu dan Janji KAMI sokongan zaman berzaman.GO FOR IT AWE!!!!
GOMO KLATE GOMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mintak tolong MatYo ejaslah Awe tu . . .dulu kawe siap tengok profil dia dan memang kaki kiri tak ramai pemain Malaysia yang memilikinya.
 Harap sangat Awe main untuk Kelantan 2012 . . .fikirkanlah bagi kami sedikit sebanyak tu pertimbangkanlah.Kami perlukan anda NURUL AZWAN ROYA.

No comments:

Post a Comment