Friday 20 July 2012

7 PEMAIN IMPORT UNTUK QPR


 1. Dennis Antwi (PIALA AFC)
2. Zakaria Charara (MASIH MENGIKAT KONTRAK)
3. M. Ghaddar (LIGA SUPER, PIALA AFC)
4. Emmanuel Okine (MASIH MENGIKAT KONTRAK)
5. Keita Mandjou (PIALA AFC)
6. Mijo Dadic (PIALA AFC)
7. Obinna Nwaneri (LIGA SUPER, PIALA AFC)

Kelantan bakal membawa senjata 7 serampang bagi menghadapi QPR.Mereka adalah pemain Kelantan yang masih mempunyai bagi kontrak di Kelantan.Seperti Zakaria Charara dan  Emmanuel Okine yang di pinjamkan kepada Kuala Lumpur untuk liga super.Manakal 2 pemain import bagi liga super Kelantan adalah Mohammad Ghaddar dan Obinna.Manakala untuk AFC Kelantan mempunyai 3 lagi pemain iaitu Keita manjou ,Antwi dan Mijo Dadic.
  Kelantan akan menggunakan semua senjata ini bagi perlawanan dengan QPR.Apa yang merisaukan penyokong sekarang adalah prestasi semasa pemain-pemain import ini.Jika mereka masih berada dalam tahap terbaik maka Kelantan adalah pencabar sebenar QPR.
 Di Stadium Shah Alam pihak pengurusan akan mengadakan ruangan solat terawih dan penyokong boleh beribat dengan keadaan yang baik.Apa pun Kawe mengharapkan Kelantan menggunakan tektikal dan pemain berada dalam 100% fit untuk kalai ini.Siapa bakal di turunkan untuk separuh masa pertama? kita tak perlu fikirkannya yang pasti Bojan Hodak tahu apa anak buahnya mampu lakukan.

GO FOR MORE!!!!!!!!!!!!!



No comments:

Post a Comment