Wednesday 24 April 2013

PRESTASI TRW LEMAH: FAUZAN

Stadium Shah Alam 19.04.2013


“BUKAN prestasi sebenar Kelantan.” Itu ulasan wira PKNS FC, Fauzan Dzulkifli atas kemenangan 2-1 skuad Semut Api ke atas juara bertahan itu Sabtu lalu.

Menyifatkan saingan yang diterima daripada skuad kendalian Bojan Hodak tidak seperti yang dijangka, pemain tengah berusia 26 tahun itu bagaimanapun tetap gembira dengan kejayaan pasukan.

“Saya menghormati Kelantan sebagai juara bertahan, agak pelik apabila prestasi mereka malam ini (Sabtu lalu) sedikit lemah.

“Apa pun, tiga mata ini sudah pasti akan membantu pasukan memperbaiki kedudukan dalam liga sekali gus meningkatkan moral pemain untuk menghadapi baki saingan,” katanya.

Petikan dari Klate.Net

Mesti semua bagai terkejut dan tidak menjangkakan keputusan ini.Apa tidaknya,kalau pasukan yang kuat seperti ATM kita tewas mungkin ada alasan yg Bojan dapat berikan tetapi PKNS pun kita tewas.Apakah yang berlaku dalam pasukan TRW? ada isu-isu lain yang memungkinkan kita bekerja sebagai satu pasukan?
 Kawe pun tidak pasti apa yang berlaku di dalam pasukan.Nampak gayanya sesuatu perlu segera di baiki oleh TRW.Kita tidak boleh selalu tewas di kala kita sepatutunya sudah mula mengejar tempat untuk mendaki ke puncak liga.Jurang yang ada sekarang dengan barisan pasukan di atas sudah mula kosisiten dengan kemenangan nampak agak sukar untuk kita mengejar tapi segalanya tidak mustahil.Kawe yakin TRW bakal berada dalam top 5 bila semua masalah kepenatan dan tidak bermaya ini dapat di atasi.Insyaallah...BAngkitlah wahai worriors ku!!!!!!!!!!! rapatkan sah mu !!!!!!!!!!!!! Ayuh bangkit!!!!!!!!!! Demi Kelantan dan demi penyokongmu yang sentiasa berada di belakang.Di kala inilah TRW memerlukan pertolongan kita.....Janganlah tinggalkan TRW di kala mereka kalah....Ayuh  kita kembali bersatu demi satu bendera dan satu negeri..KELANTAN DARUL NAIM!!!!!!!!!!!!!!!


AYUH BANGKIT LAH PAHLAWAN MERAHKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


                            GO FOR MORE!!!!!!!!!!!!!!

 

No comments:

Post a Comment