Friday 12 October 2012

HODAK ADA STRATEGI KHAS




THE Red Warriors (TRW) akan turun dengan strategi khas bagi menyekat keazaman Selangor pada perlawanan penentuan separuh akhir kedua Piala Malaysia di Stadium Shah Alam, malam ini.

Ketua jurulatih, Bojan Hodak sudah menyediakan perancangan rapi bagi memastikan sasaran mara ke final tercapai.

Bekal satu gol masih belum selamat buat Kelantan dan kerana itu strategi penting untuk mengecewakan Selangor.

Jurulatih berusia 40 tahun dari Crotia itu mengaku tidak gentar dengan tekanan yang bakal dihadapi anak buahnya di gelanggang lawan Tanpa mendabik dada, Bojan berkata, pemainnya cukup berpengalaman beraksi di Shah Alam dan mampu menyerap tekanan selain dibantu sokongan ribuan penyokong TRW kelak.

“Inilah masanya untuk saya mencurahkan segala pengalaman dan menyediakan strategi khas memerangkap Selangor.

“Kami tidak perlu berasa tertekan kerana penyokong TRW berada di mana saja dan saya hargai sokongan mereka, malah kita boleh menang jika beraksi cemerlang sepanjang 90 minit perlawanan,” katanya.

Sementara itu, kapten Mohd Badri Radzi berkata, TRW hanya perlu mencari gol awal untuk menaikkan semangat pasukan dan meneruskan kemaraan memburu kejuaraan trebel musim ini.


Petikan dari Klate.Net

Memang kita tahu Kelantan masih tidak menunjukkan tahap sebenar permainan mereka ketika Piala Malaysia cuma beberapa gerakkan berbahaya menhasilkan gol dan memberi kemenangan kepada TRW.Namun resipi yang di sediakan Bojan Hodak ( Kelantan Head Coach) cuma atas pemain sama ada mereka boleh bermain di tahap sebenar atau di bawah PAR.Mungkin gol awal bakal merentap dan mengosongkan kerusi penyokong Selangor.Namun Selangor tanpa Nasriq dan Kelantan bakal membawa masuk Kapten Marble dan kemasukkan Piya pasti akan meringankan kerja Mat Yo dan Ghaddar pasti akan bertambah yakin bila Piya ada kerana dia tahu Piya pasti akan memberikan bola yang dia tunggu-tunggu selama Piala Malaysia ini.Adakah Flangker kiri dan kanan akan di gunakan malam ini? Serangan kiri,kanan dan tengah akan menjadi malam ini?
 Kita tunggu 90 minit perlawanan malam ini dan kawe yakin dengan kemasukkan Piya akan menambah sengat Kelantan.Clash Of Titans pasti menarik.Kelantan dengan membawa masuk kunci pasukan dan Selangor derita tanpa Nasriq.Malam ini kalau Kelantan dapat menjaringkan gol pada 10 minit perlawanan pasti lenih banyak gol akan terhasil.Semangat Pahlawan Merah pasti akan bertambah jika mendapat gol awal.Kawe harap kita perolehi kemengan pada 90 minit perlawanan.Bukan apa sekurang-kurangnya Kelantan dapat rehat yang cukup sebelum ke FINAL 20 OKTOBER 2012.

GO FOR MORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

No comments:

Post a Comment