Friday 21 September 2012

SET LAMPU UNTUK BERKAYUH MALAM

Kawe cari lampu ni di Nirwana dah siap set lampu depan dan belakang dan siap ada clip untuk basikal lagi.Hargannya memang mampu beli Rm8.90 sahaja.Kawe baru beli 1 dan munglin gaji ni akan pergi beli lagi kot.Tengok lampu bahgian depan cuma kelemahannya dia atasakan nampak silau bila bekayuh malam tapi nampaknya kena beli tape hitam dan lekatkan dari dalam dan masalah kawe kira selesai.Lampu depan ni ada 2 versi sahaja .Nyalaan terus dan klip-2.


Ini pula lampu belakang.Lampu ni masalahnya cuma satu iaitu pakai klip in sahaja.kawe pakai tali untuk ikatkan di dalam beg.Risau jugak.Kalau berkayuh malam dan naik bonggol kuning akan jatuh.Lampu ni ada banyak jenis nyalaan.
Inilah yang kawe katakan silau di bahagian atasnya.nanti kita letakkan tape di dalam.
Ini baru nampak jelaskan.memang pun menggangu sedikit bila silau ni.kawe pulak memang tak boleh silau-silau ni.Kawe kena pakai spek bila berkayuh malam.
Inilah lampu belakang yang mana kawe kena ikat sebab takut jatuh.Persediaan ini adalah untuk keselamtan sewaktu berkayuh waktu malam.
Hari tu ada beli spek tapi untuk berkayuh siang hari sahaja.Waktu malam kena cari yang lain nampaknya.



Tapi kalu tengok Shafi berkayuh malam tu dia pakai spek orang welding je yang warna putih.Tapi kita tengok orang lain pulak.mana tahu ada yang pakai versi malam.


BERKAYUH UNTUK KESIHATAN DAN MELAWAN OBESITI SERTA BERKAYUH UNTUK REKREASI!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment