Sunday 23 September 2012

SCOREBOARD DIGITAL STADIUM SULTAN MUHAMMAD - IV

Sudah ready!!!! Inilah Scoreboard baru yang bakal di gunakan untuk pertamanya kalinya di Stadium Sultan Muhammad ke IV pada 25 September 2012 semasa perlawanan timbal balik AFC.Di khabarkan jugak Arbil sudah berada di Kota Bharu dan datang tanpa beberapa tonggak utama mereka.Mereka juga nampaknya berjimat sama seperti kita sewaktu ke sana.
Keputusan yang di impikan pada malam 25 September ini nanti.Memang sudah lama kita nantikan Scoreboard ini dan harganya di khabarkan 2.3juta.Terima kasih di ucapkan kepada pihak yang terlibat dalam menyiapkan Scoreboard ini.Telah di uji di hadapan Tan Sri Anuar Musa dan pihak AFC bagi melihat sendiri kemudahan dan funtion scoreboard ini.
Siap ada video lagi pasal Scoreboard Digital ni.Terima kasih juga kepada uploader video ini di youtube.Memang sepatutunya dah lama ada Scoreborad di berdasarkan Kemajuan Bolasepak di Kelantan.Tapi mungkin juga dengan kemajuan bolasepak di Kelantan yang membuka mata pihak tertentu untuk mengupgradekan Stadium kita.Walaupun masih jauh untuk menjadi stadium International tapi sekurang-kurangnya kita dah melangkah ke arah itu.Di khabarkan juga Fortress bakal di bina.

Apa pun Rekod tanpa kalah Kelantan di Stadium Sultan Muhammad ke IV ini akan menjadi saksi adakah Kelantan bakal di kalahkan atau akan memberi duka perit kepada Arbil pada 25 September nanti.Walaupun ada siaran lansung di RTM1 dan kalau di ikutkan yang mana bekerja kerajaan 25 haribulan adalah hari gaji.DI harapkan Penyokong yang berkesempatan ke Stadium memenuhi Stadium Keramat Kita dan bakal mencipta sejarah jika kita dapat menyaingi Arbil.THIS IS KOTA BHARU!!!!!!!!!!!
Apa pun berdoalah untuk pasukan Kelantan supaya dapat mengatasi Arbil 4-0 dan jangan bolos.Di harapkan Piya dapat memimpin perlawanan ini dengan baik di sampaing kelibat Apek.Mat Yo juga di jangka akan turun beraksi bersama indra Ghaddar juga di jangka akan di turunkan.
GO FOR MORE!!!!!!!

No comments:

Post a Comment