Saturday 19 November 2011

Kelantan 2 - 1 Maldives

Kelantan memulakan aksi perlawanan Persahabtan pertama dengan skuad kebangsaan Maldives di stadium MPPJ.Hari ini Kelantan menguji pemain import baru dari Lebonan Zakaria Charara yang bermain baik dan hasil true passnya Danny Atwi berjaya menjaringkan gol penyamaan pada minit ke 20.Sementara maldives menjaringkan Gol pada minit ke 3 menewaskan Syazwan. 
Kesebelasan Utama : Syazwan (GK), Daudsu, Farisham, Subra, Zamri, Nurul, Emmenual Okine, Zakaria Charara (import baru), Khairul Izuan, Denny Antwi, Ramzul

 Zakaria di katakn bermain dengan baik mengatur banyak pergerakkan Kelantan walaupun tanpa kelibat pemain-pemain utama.Shakir,Piya,indra,Farhan,azizi dan Gaddar.
Peter Butler membentuk 2 barisan skuad utama Kelantan untuk season baru.Kelantan akan buat rotate pemain.Inilah yang kita nak dari skuad kita.bagi mengelak pemain kepenatan Tahun depan banyak game yang akan kita lalui.dengan rotation player kita akan menghadapi perlawanan dengan pemain yang berbeza-beza dan tidak akan timbul pemain yang sama sahaja beraksi.Kemah coach kito . .
Bukan main haji ni nehh. . .Butler tengah susun strategi tektikal.Pada Separuh masa ke dua Danny Atwi sekali lagi menjaringkan gol dan seterusnya gol kemenangan kita malam ini.Penyokong-penyokong yang tidak berkesempatanke stadium mereka hanya dapat mendengar dari TRWFM.walaupun tersekat-sekat siaran malam tadi tapi boleh tahu jugalah sikit-sikit..Harap di perlawanan akan datang akan ada live streaming atau siaran lansung dari set-set kito.Perlawanan pertama kita bermula langkah kanan.

GOMO KLATE GOMO!!!!!!!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment