Saturday 19 November 2011

GARUDA MENANGIS DISARANGNYA

 Semangat,berdisiplin,strong mental dan smart. . itulah yang boleh di ungkapkan bila kita berjaya membuat sang Garuda menangis,Walaupun sebelum sepak mula pasukan Garuda memperlekehkan pasukan Malaysia yang mana jurulatih bercakap sombong dan bongkak dan menyatakan mereka mampu memenangi perlawanan walaupun hanya menurunkan barisan ke2 mereka.Ternyata mereka dengan sikap keegoan seperti sudah tidak kisah akan bertemu sesiapa sahaja tapi mereka mungkin silap kerana menanti mereka di separuh akhir adalah Vietnam dan sesiapa pun tahu akan kekuatan Vietnam yang berjuang mati-matian bila mereka beraksi dan Malaysia akan bertemu Myammar yang di lihat memberi advantage kepada Malaysia.
Wajah wira Malaysia Syahrul Azwari anak kelahiran Kelantan ini membuat seluruh rakyat Berbangga walaupun di masukkan menggantikan Wan Zack namun sentuhan keduanya terus membuat jaringan kepada negara,Walaupun ketika pertemuan dengan Thailand dia memiliki lebih 3 peluang keemasan dan di harap jaringan ini boleh membuka dimensi baru kepada striker Malaysia ini.Kita berharap pemain ini mampu menjaringkan Gol apabila menentang Myammar nanti.


Pemain ini yang di lihat mampu memainkan perannan penting di bahagian tengan Negara.Nazmi walaupun baru berusia 17 tahun dia mampu mengambil tempat pemain yang lebih senior darinya,Cantik ,kemas bila bertahan.Nampak dia menguasai bahagian tengah pasukan bila bermain.Permata baru yang kawe lihat mempunyai potensi yang besar dan di harap dia belajar dan terus menimba ilmu bagi masa depannya.
 Malaysia berjaya memalukan Indonesia dengan jaringan Syahrul Azwari dan menmpah slot ke separuh akhir bertemu Myammar pada 19 november jam 5 petang, Siaran Lansung RTM,TV3 dan astro.


GOMO MALAYSIA GOMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




No comments:

Post a Comment