Saturday 5 November 2011

ADAKAH FARHAN,INDRA DAN AZIZI AKAN KEMBALI?

Deruan angin makin kencang yang Farhan akan kembali ke TRW.Ini jelas bila ada beberapa gambar menunjukkan beliu baerada di KB bersama keluarga.Untuk tujuan apa? cari rumah atau lihat rumah sewa.Memang diakui Farhan memainkan peranan penting untuk TRW dulu dan kalau beliu kembali Alhamdullilah TRW makin kuat.Indra dan Azizi masih belum ada sebarang gossip yang timbul cuma kemungkinan juga.Siapa 11 lagi player kelantan untuk 2012.Nizab sudah di lepaskan Kelantan untuk pasukan lain.Mana nizab akan pergi kita tnggu.
Inilah gambar yang membuktikan Farhan berada di kelantan.mungkin untuk berbincang pasal kontrak atau sudah pun sain kontrak.Ramai rata-rata penyokong minat dengan Farhan ni.Dia mudah mesra dengan penyokong dan gemar melambai tangan untuk penyokong . ..i like Farhan.dari 11  tolak Farhan ada 10 lagi tempat mungkin 6 pemain tempatan dan 4 pemain import.lambat lahh pulak rasanya 8 haribulan.apa-apa pun beraya lahh dulu yee . . .pahtu baru kita tengok TRW berlatih dan kalau ada masa sertai team kita jika ada perlawanan persahabatan,
Adakah Farhan akan memakai jersi bernombor 10 semula selepas K.soley di gugurkan? Pastinya itu jersi dia.Main dengan TTeam pun pakai no 10 jugak kan.Apa pun tunggu 8 haribulan Tan Sri akan umumkan 6 pemain import tempatan dan 4 pemain import.Siapa mereka? nantikan . . . .
GOMO KLATE GOMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment