Monday 28 November 2011

Sambutan Maalhijrah peringkat negeri Terengganu

Pada 27 november 2011 nama kawe tiba-tiba muncul untuk menghadiri majlis Maalhijrah peringkat negeri Terengganu.Majlis agak simple dan biasa-biasa sahaja.Jarang juga dapat hadiri majlis yang macam ni.Do rasmikan oleh MB Terengganu Mohammad Bin Said dan Isteri turut di hadiri Mufti ,iman-iman,Bilal-Bilal masjid dan Surau serta ketua-kerua jabatan.

Macam YB pun ada kan . . adalah sekeping dua gambar yang sempat di ambil dan semasa nasjid.Sedap suara mereka.Tapi mereka adalah pasangan adik bradik yang buta.mendendangkan 4 buah lagi nasyid.Sebelum itu bacaan dari Qari jemputan.Sedap dengar tapi 3 versi Tayyanum di lagukan.Alhamdullilah dapat dengar dan hadir majlis Agama.
Ada lagi kawan-kawan yang kena hadir . . tapi yang ni je sempat nak posing . . semua bersamping dan bersongkok.Cuma kawe jah pakai Kopiah ala-ala songkok.Cari songkok tak jumpa . .hahahah
Background pentas agak cantik . sedap mata memandang . .ni cuma ambil dari handphone jee bukan kamera digital . .
Dari tempat duduk kawe cuba ambil sedikit pose pentas utama.Apa penhijrahan dalam hidup aku?kadang-kadang terfikir juga.Aya yang di renungkan tiba-2 aku teringkat untuk menjalani kehidupan yang lebih sihat dan selalu buat exercise yang menyihatkan.Tanpa di sedari kawe sudah mula buat penhujrahan dan ada yang buatkan untuk kawe.Tak arap hijrah Kawe kali ini lebih bermakna dan Di berkati Allah.Ya Allah izinkanlah Hijrah Hambamu ini......Allahuakbar!!!!!!!Allahuakbar!!!!! Allahuakbar!!!!!!!

No comments:

Post a Comment