Friday 6 January 2012

Barisan Kemungkinan

Ramainyoo Set kito!!!!!!Itulah yang kita harapkan.Jauh mana? Di mana sajo Worriors beraksi pastinya Worriors ke 12 pasti teguh berada di belakang sebagai benteng terakhir.Kemah mana benteng terakhir ini? Malam esok akan di Buktikan sekali lagi oleh semua Pemain ke-12 Kelantan.Ayuhhhh!!!! Worriors kita sudah lengkap siapkan diri mereka dengan perisai badan dan senjata dan kita akan memakai lilitan kepala ,seragam merah,bendera dan mafla seta lain-2.Siapkan senjata kita dan segala apa yang kita kita ada untuk Team kesayangan kita KELANTAN THE RED WORRIORS.Mampukah kita pertahankan Piala Sumbangsih ini?
Kita akan di jawab oleh keputusan malam esok.Insyaallah iringi Doa semoga Barisan kita berjaya...

Inilah barisan ramalan separuh masa pertama.Kita lihat coach kita biasa turun dengan 4-3-3 apabila mula bermain.Kawe pilih formasi ni.Sambil Kapten Kawe serahkan dulu kepada Matyo.Awe mungkin akan di masukkan awal jika kita nak lajukan pase perlawanan.Kita akan menyerang dan terus mnyerang dengan pergerakana one touch dan two touch football.sambil pertahanan kawe lihat Azizi lebih aggreasif di samping Subra akan membaca pergerakkan lawan dan memintas awal.Apek akan kembali di posisi nya dan di sebelah kanan kawe masih mengharapkan Daudsu.Aziz akan terus berada di sebelah kiri dan Shakir akan berada di tengah padangsebagai Attacking dan Defensif Midfield. Farhan akan Berada di sebelah kanan dan Awe akan menjadi senjata sulit kita.Antwi dan Ghaddar akan bermain change position dengan Matyo.Matyo nampaknya sudah mula serasi dengan Antwi dan semakin selesa dengan Ghaddar,Cuma kawe harap game ini akan bermain laju dan saling support antara satu sama lain.Baru kemahhh.


 Separuh masa kedua beberapa pertukaran akan di buat bagi megimbangi perlawanan dan kita akan terus bermain seperti biasa.Formasi 4-4-2 akan di gunakan untuk separuh masa ke 2.Harap semuanya akan beraksi seperti worriors berjuang habis-habisan untuk mencipta kejayaan dan kami berharap semua pemain  bersungguh-sungguh untuk mengapai Piala Pertama 2012.4 jadi sasaran dan inilah peluang untuk merealisasikan Sasaran Pertama.Apa apa pun kawe harap sangat-2 Piala ini akan terus kekal bersama kita.Ayuh semua pemain ke-12 Kelantan berdoa dan mohonlah kepada Allah semoga hajat kita di terima  Allah..amin..Kepada semua pemain ke-12 bersoraklahh GOMO KLATE GOMO!!!!!!!!!!Sekuat hati seiklas mungkin dan laungkan lah gol...gol..GOLLL!!!!!!!!! dan Ole-ole ...Jaga disiplin sebagai penyokong terhebat negara  . . .GO FOR MORE!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment