Tuesday 10 January 2012

Gomo Sedakk Malam niii

Malam ini kita akan beraksi buat kali pertama di Stadium Jalan Besar di Singpura.Mampukah kita bangkit? Adakah padang Tiruan satu masalah? Benteng kita sudah kukuh ke belum?Ramai ke pemain ke-12 kita malam ni?Semua itu bergantung pada kita.

susah jugak nak cari live streaming kat singpore nii.Tapi aksi sulung Liga Super kita mahukan kemenangan tidak kira apa saja formasi dan tektikal ,main nak sedakk gol bubuh banyak.Harap Ghaddar mula tunjukkan belangnya malam ini.Aksi sulung kemenangan Sulung.Itu yang kita mahukan.
Adakah jersi Worriors akan di gunakan buat kali pertama? kita tengok malam ni.Kawe tetap bagi kepercayaan kepada Apek untuk terus menjadi pilihan kawe malam ini.Kembalinya Daudsu akan menambah kepincangan di bahagian pertahanan kita dan mungkin Rizal Fahmi bakal turun.Zamri pun mungkin boleh di gunakan sebab dia dengan Aziz lebuh kurang jahh.Shakir memang kemah dok situ payah jugak kalau tidak ada Shakir.Piya akan mengemudi bahgian tengah seperti biasa dan kawe harap Chaturu di turunkan kalau nak main laju dan juga perlu gunakan flangker.Roya akan di turunkan malam nii kalau tengok ura-ura tapi kawe harap dia main malam nii.Matyo tak payah nak komen banyak memang dia sentiasa memberikan yang terbaik.Cuma Ghaddar kawe harap sangat biso dia di keluarkan malam nii.kalau dok letihlahh Matyo.Perlawanan di jangka bermula jam 7.40 malam time malaysia.Apa Pun...Berjuanglah Worriors ku . . .turun dan lakukan yang terbaik dan dapatkan keputusan terbaik.GO FOR MORE!!!!!


No comments:

Post a Comment