Tuesday 24 January 2012

STADIUM SULTAN MOHAMMAD KE V

Terkini dari Fb Tan Sri Anuar Musa....Kita memohon agar di jadikan Kelantan sebagai Persada Bolasepak Negara.Mungkinkah itu akan terjadi? Kita cuma memohon dari YAB PM kita,Mudah-mudahan kita akan mendapat kannya.
Surat rasmi telah kita hantarkan . .dari segi grafik nampak sangat kemas dan menarik stadium baru kita nanti.Akan di bina di Tunjung Pasir Mas.Bandar baru dan Stadium baru.manakala kerajaan negeri akan membinanya di Pasir Putih.

dari jauh nampaknya macam stadium sarang burung beijing kan.Ini hanya ilutrasi kot.merah dan putih lambang kebangaan kita semua.Parking di harapkan seluas mungkin kerana 25 ribu penyokong pun dan begitu banyak kenderaan.Inikan pula 40 ribu.
Wahhh memang cantik kan di waktu malam.Tapi kalau bumbung boleh tutup kan menarik jugak kan.Kalau musim tengkujuh di tutup waktu hujan jika padang yang memerlukan sebanyak mana air untuk mencantikkannya dan bumbung di tutup bila air sudah mencukupi untuk padang.Cuma pandangan kawe je nihh.

Perghhh dashyat-2 . . .Bila lah nak siapni kan . .tak perlulah kita bersesak lagi untuk ke stadium.macam stadium Old Trafford dah niii . . .THE FORTRESS. . . .wahhhh Kemah-kemah wehhhh.yang terbaru receipt dari Tan Sri Anuar Musa.
Semoga segala usaha dan penat lelah kita selama ini mendapat hasil yang di harapkan.penuh dengan warna warni . .yang pasti merah ....Apa pun kita tunggu pelancarannya dan Tarikh ia mulakan pembinaan.

Admin: Bismillahirrahmanirrahim. Semoga Allah memberkati usaha kita selama ini dan insya Allah stadium bola sepak terbaik di Malaysia akan dibina di negeri Kelantan.

Ini merupakan pandangan bucu hadapan. Nama stadium insya Allah ialah Stadium Sultan Muhammad V, sempena Sultan kita yang tersayang. Allahuakbar!

Gelaran The Fortress (bermaksud Kubu) adalah bersempena nama pasukan kita iaitu The Red Warriors (Pahlawan Merah). Berani kah musuh bertandang ke Fortress The Red Warriors?

Insya Allah lebih banyak detail akan kami paparkan buat rakan-rakan dalam beberapa jam berikut.

Maknanya kawe akan update latest dari masa ke semasa.......GO FOR MORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



No comments:

Post a Comment