Tuesday 31 January 2012

Kelantan lawan Harimau Melaya

Set kito nak sokong wakk mano? barisan pertahanan nampak gayanya Azizi akan mengetuainya.Subra akan bermain untuk Harimau.Shakir pun akan bermain untuk Harimau Melaya dan Matyo sudah tentu akan bermain sebagai peledak utama.Matyo akan bertembung dengan Mat Ghaddar.Obinna Nweneri akan turun buat pertama kali dengan TRW.Rasanya pertahanan kita akan kembali kukuh jika pemain import baru ni dapat menyesuaikan diri di kala ini.mungkin perlawanan pertama dia akan mula memberi keserasian.Harap kali ini import kita menjadi.

Striker TRW malam esok kemungkinan besar Ghaddar dan Antwi.Boleh ke tak boleh mungkin itu yang kita ada.mungkin juga kalau khidmat Azlan Ismail dapat di gunakan mungkin lagi baik.Kita test dio plokk samaada masih tajam ke atau dah tumpul.Tapi Azlan baru pulih dari kecederaan dan mungkin memerlukan masa untuk fit 100%.Zairul Fitree pun baru pulih dari kecederaan.Mungkin Shahrizan Ismail akan di turunkan sebagai penjaga gol utama.


MALAYSIA lwn KELANTAN | Barisan Kemungkinan

-------------Farizal-------------
-----------Aidil---Subra---------
Mazlizam-------------------Ashra
---------Safiq(C)---Shakir--------
Shahruain-----------------Kunalan
----------Mat Yo---Zaquan-------
---------------------------------
---------------VS----------------
---------------------------------
---------Ghaddar---Antwi---------
Indra P----------------------Farhan
---------K.Izuan---Piya(C)---------
Zamri----------------------Daudsu
-------Farisham--Obinna----------
-------------Shahrizan------------


Mengikut Wawanfaiz inilah lane up pilihannya.Tapi comel jugak laguni dop.Kawe pun setuju.Tapi kawe pun ada buat lane up jugak tapi ni andaian kawe sahaja.ikut sedap setakat wakk kawe tahu dan rasa lahh.


Sebab ni persahabatan kan mana tahu Butler nak test wakk lama duduk di bangku simpanan kan.Apa pun kita tengoklah bagai mana worriors kita beraksi.Juara Liga Super lawan Juara AFF.Wak mana menang boleh wakil Malaysia.hehehe sajo jah tu..jangan ambik serius plokk.
GO FOR MORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment