Saturday 7 January 2012

Sumbangsih 2012

Malam ini Tirai akan di buka di Stadium Nasional Bukit Jalil.Semua pasukan sudah melancarkan jersi dan mengugumumkan barisan pemain mereka.Malam ini Kelantan dan Negeri Sembilan akan merasmikan Liga Malaysia 2012.Segalanya akan bermula malam ini.

Kepada Yang sudah berada di bukit jalil pastinya banyak acara sampingan yang akan berlansung di sana.Dikir Barat sudah tentu kan . .kemeriahan di Malaysia ni akan jadi hevokk jika Ia melibatkan Kelantan.Cuma harapan kawe malam ni . .Mintak semua bersatu hati dan bersorakklah sekuat hati di kala kita ketinggalan di ketika itu pasukan kita amat memerlukan.Laungkanlah GOMO KLATE GOMO!!!!!!!!tidak putus-putus.Di fahamkan kita akan membaling resit kosong ke dalam stadium sewaktu tiupan wisel di tiup...wahhh nampak gayanya kita akan jadi VIVA penyokong bolasepak . .cara baru ini di harap dapat menarik kemeriahan di Stadium.
 Apa sahaja keputusan malam ini kawe berharap tiada sebarang accident yang tidak diingini berlaku dan tiada lagi bendera di bakar.Kedua-dua pasukan memulakan perlawanan pertama dan Unity dalam terima keputusan adlah yang terbaik dan jangan ada yang menimbulkan provokasi untuk memanaskan lawan.Apa apa pun kepada pemain Kelantan berjuanglahh seperti seorang wira yang dahagakan kemenangan dan berusaha lah tanpa jemu.GO FOR MORE!!!!!

No comments:

Post a Comment