Monday 30 January 2012

PEMAIN IMPORT TERBARU TRW

Tan Sri Anuar Musa


KAFA HARI INI MENANDATANGANI KONTRAK DGN BEKAS PEMAIN PERTAHANAN KEBANGSAAN NIGERIA YG TERKENAL OBINNA NWANEIRI 29TH..OBINNA YG HADHIR MENYAKSIKAN TRW VS KL BARU BARU INI TERUJA DGN SUASANA DI STADIUM SMKIV DAN BERJANJI AKAN MENGGUNAKAN PENGLAMAN LUASNYA UTK MEMPERKASAKAN LAGI TRW..OBINA DIJANGKA BERAKSI MENENTANG HARIMAU MALAYA LUSA...




Obinna Nwaneiri menjadi import seterusnya diambil Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) untuk memperkasakan Sang Kijang dalam saingan Liga Malaysia dan Piala AFC 2012. Bekas pertahanan skuad negara Nigeria tersebut lulus ujian perubatan yang dijalankan dan akan menyertai latihan The Red Warriors dalam masa terdekat. Obinna yang bermain di posisi pertahanan dikhabarkan teruja menyertai Kelantan dan bertekad menggunakan segala pengalaman yang dimiliki ketika bermain di pentas antarabangsa untuk menguatkan pasukan terbarunya. Dia dijangka akan menyertai..



Kelantan menandatangani seorang lagi pemain import baru dan akan di uji pada perlawanan menentang skuad senior Malaysia.Sapa yang akan bermain untuk TRW? Matyo,Shakir ,daudsu,subra.Rasanya mereka pasti akan bermain untuk TRW dan pilihan Malaysia pasti akan gusar.Harap semuanya menjadi.


Perlawanan Persahabatan :

MALAYSIA lwn KELANTAN FA


Tarikh : 1 Februari 2012


Masa : 08.45 malam


Venue : Stadium Nasional Bukit Jalil


Tiket : RM10.00



Apa pun ... GO FOR MORE!!!!!!!!!!!!!!!



No comments:

Post a Comment