Friday 13 January 2012

KELANTAN LAWAN PKNS SELANGOR



Malam ini Kelantan akan turun untuk aksi perlawanana ke-2 di Stadium Sultan Muhammad ke IV.Stadium keramat kita.Dalam satu keadaan cuaca seolah-olah bakal merencatkan startegi kedua-dua pasukan.Musim tengkujuh pada ketika ini dan hujan turun tidak menentu.Adakah kita bakal mendapat 3 mata lagi atau keputusan luar jangka?kita jarang menang jika bermain dalam hujan? betul ke?
Siaran lansung dari Astro arena.kita selalu dengar mengenai rotation player.Ada ramai lagi pemain dalam pasukan yang belum di turunkan kawe menjangkakan game ke 3,4 dan 5 dalam masa 9 hari kalau tak buat memang memenatkan.kawe menharapkan cuaca baik malam ini supaya kesinambungan dari perlawanan pertama.Apa yang kawe nak tengok adalah aksi dari Chanturu.sebab farhan dan indra sudah kerap di turunkan.kita perlu turunkan Chanturu secepat mungkin sebab di khuatiri prestasinya tidak seperti tahun lepas.
 Untuk formasi kawe harap 4-4-2 masih di gunakan.mengenai striker kawe harap Matyo dan Ghaddar masih lagi di turunkan untuk menyelesaikan masalah persefahaman.Kawe meletakkan Chanturu dan Awe sebagai flangker.Master main masih lagi kawe percayakan Piya.Shakir walau pun agak menurun sikit prestasinya kawe masih mengharapkan dia baik malam ni.Kawe juga menharapkan lebih banyak gol dapat di hasilkan dan juga pertahanan kita agar semakin kuat.Apa pun kawe serahkan kepada Coach kita untuk menentukannya.
Malam ini juga kita akan turun dengan jersi Worriors.Cantik atau tidak jersi baru nii kawe menharapkan semua dapat memberi komen dan pendapat mengenai jersi baru nii.heheheheh. GO FOR MORE!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment